vrijdag 21 januari 2011

...vraag me niet lief......

12 opmerkingen:

  1. Zo ik heb je gevonden;het is weer een echte jeg
    ik zit ook op blogspot http://binnenpark.blogspot.com
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Cor...dank je Cor....ik ben hier nog niet klaar, nog een beetje inrichten, zodat ik me hier weer een beetje thuis voel...:))
    see you,
    jeggroet

    @Ron....hahaha, het is meer een nieuw begin...
    het is even wennen allemaal, maar gelukkig leeft dat bij ons allemaal..
    see you too,

    jegdank en groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hi jeg, goed je weer te treffen. mooie lay-out van je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @lebonton.....dank je...het is nog niet helemaal klaar....wordt nog een beetje aan gewerkt...
    yes goed elkaar hier weer te treffen..

    jeggroet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. blij dat er steeds meer mooie poëtische bloggers zich naar hier begeven - mooi ook jou hier terug te vinden !
    een beetje zoeken, maar de mogelijkheden hier zijn wel prettig (en vrij makkelijk te plaatsen) (alleen met die reacties durft het al eens tegen te strubbelen ...)
    groetje,
    bert

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag je aanvulling of reactie op mijn stukje geschiedschrijving van het VKblog

    "VKblog is geschiedenis door vastgelopen papieren redactie"
    http://windparkwiki.blogspot.com/2011/01/vkblog-is-geschiedenis-door-vastgelopen.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Bert....dank je Bert...
    we moeten allemaal weer een beetje van voren af aan beginnen, maar het gaat vast steeds beter en het wordt ook steeds mooier...

    till soon,
    jeghils

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Guldenlijn....aan je verzoek voldaan...
    en ook jou weet ik nu hier te vinden...

    tot later,
    jeggroet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi jeg! Fraaie plek heb je gemaakt waar het goed toeven is.
    Geweldige foto hiernaast, ik zou je bijna Isolde gaan noemen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Barbara...hejhej Barbara, welkom....
    het is hier nog niet helemaal klaar, maar ik neem mijn tijd...
    de foto!...hahaha, kun je eens zien hoe ik er in het echt uitzie met m'n losse lange haren..
    Isolde zeg je...nou ik zou het prima vinden als mijn geliefde en ik op het eind in elkaars armen sterven....maar dan wel pas als we 30 jaar of meer verder zijn..:))

    fijn dat we elkaar hier weer kunnen vinden,
    see you,
    jeggroet

    BeantwoordenVerwijderen