zaterdag 5 februari 2011

...bescheidenheid.......




© illustratie en tekst jeg synes.



8 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie site en wat een prachtig gedicht.
    Mijn welgemeende complimenten, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Beukmans.... Dank je.
    De site is nog niet helemaal klaar en naar mijn zin, maar dat komt nog wel....
    Maar je lovende woorden zijn een stimulans om er lekker mee door te gaan....:))

    jeggroet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ...mooi terloops, jeg...

    het is dat
    nu het winter is
    de liefde brozer voor me
    danst dan in maart, april of mei
    wanneer de dagen lengen anders
    gold geen voorbehoud ook mij

    groet
    marius

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zonder (voor-)behoudzucht
    misschien wat nazorg
    maar met alle ruimte,

    dat is mooi,

    groet,

    hippo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Marius van Artaaa........
    haha, jaja, zo terloops!!!
    mooie regels laat je er op volgen...
    als het de liefde betreft heb ik geen enkel voorbehoud eigenlijk!!...en maken de maanden me niet zoveel uit, alleen als het zomer is dan is dat "snellen" aantrekkelijker natuurlijk..
    maar dat geldt van beide kanten...

    dank voor je mooie reactie,
    jeggroet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Hippocampi.....
    klopt...vooral geen behoudzucht....
    als daarvan al sprake is dan is het gauw over met de liefde....je moet het koesteren...
    enne nazorg, een beetje....smile smile...
    en zonder ruimte ia het leven een gesloten box...
    dus dat werkt ook niet en is de doodpot...

    ik wil het graag mooi hebben en houden...

    jegdank en groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Jeg
    nieuwe poging
    blogspot is niet steeds vriendelijk voor bezoekers
    mooie combi!!!
    groet je

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Svara.....
    hej svara.....
    zo vergaat het mij ook, maar we wennen er wel aan..we waren ver- en gewend bij het vkblog...:))

    dank je en
    jeggroet

    BeantwoordenVerwijderen