zaterdag 26 februari 2011

....de kracht van de stilte.........


jij bent niet bij me
nu ik hier zit
maar over deze zee
dit landschap
zie ik het licht
van jouw aangezicht
hoor ik jouw
fluisterende stem
door het spel heen
van de wind
in het gras
en over het zoemen
van de mensenstemmen
die ik niet meer hoor
vind ik jouw lach
die mij niet meer zoekt
maar heeft gevonden
voel ik jouw armen
om me heen
jouw afwezigheid
omarmt me in de aanwezigheid
van de kracht van de stilte...


illustratie en tekst ©jeg synes

8 opmerkingen:

  1. jouw afwezigheid omarmt me in de aanwezigheid....
    mooi verwoord!!
    energie volt de aandacht...
    hartegroet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Svara.....sorry dat ik zo laat reageer, maar ik was bezig met overhevelen oude vkblogs naar mij wordpressblog...en dat is niet goed gegaan, er mist heel erg veel...

    dus ik ben even een beetje afwezig...hahaha!
    dank voor je leuke reactie,
    jeggroet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geeft niet Jeg
    ik weet af toe (ook) nog niet hoe ik van her naar der moet en hoop snel mijn vk-blog te kunnen plaatsen.
    spannend.
    niet eerder haal ik het blog daar weg.

    en wat de reactie hierboven betreft.
    ik bedoelde: energie volgt de aandacht!
    succes met je archief!
    groetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ondanks, dat je wat afwezig bent Jeg,
    toch goed je weer te lezen,

    groet,

    hippo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Svara...dank nogmaals....het vkblog laat ik denk maar helemaal schieten, het is een grote puinhoop wat overgebracht is en er mist meer dan 2/3 van afbeeldingen en teksten...ik ga er echt geen energie meer instoppen...
    ik heb alles op dvd staan en op een harde schijf...dus voor mijzelf is er niets verloren gegaan gelukkig...

    aha jo, vidst...energie volgt de aandacht...
    succes met je eigen archief, hopelijk kan Knutselsmurf de fouten er uit halen voor jij aan de beurt bent...

    jeggroet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Hippocampi...heel eventjes life aanwezig...
    fijn dat je hier even komt lezen....
    ik kom binnenkort weer wat vaker bij jou lezen...
    maar nu zijn er even urgentere zaken die mijn aandacht opeisen...

    dank en jeggroet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @lebonTon.....dank je lebonTon...

    er bestaat misschien een lach, een geheime bron, een lachende rivier van levend water begraven in alle dingen....
    who knows?!

    jeggroet

    BeantwoordenVerwijderen